KLACHTEN

 

Allereerst mijn welgemeende excuses! Ik vind een goede service erg belangrijk, daarom vind ik  het erg jammer dat ik niet aan je verwachting kon voldoen. Ik los je klacht graag zo adequaat mogelijk op waarbij we hopelijk beide tevreden kunnen zijn. Wat kun je het beste doen als je een klacht hebt?

  • Uiteraard hoor ik graag waar je tegen aan loopt. Dit kan het snelst door te mailen naar info@dezweverigewinkel.nl. Ik zoek dan naar een geschikte oplossing. Uiteraard kan je mij ook een bericht sturen via Facebook. We proberen de klacht binnen 1 werkdag op te lossen.
  • Komen we er samen echt niet uit dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie